Kissies enda jacka...

Någon mer än jag som har jag lagt märke till att Kissie alltid har på sig samma jacka? Hon skryter om sina pengar hit och dit, men har inte mer än en jacka? Nej, där ljög jag. Höll på att glömma - Hon har ju även sin jeansjacka från Gina Tricot.
Stil, eller vad säger ni?


Sedan har hon även sin svarta jacka från Zara. Den hon alltid har på sig dvs... (har bara gjort ett utdrag bland bilderna!)
(Lägg även märke till hennes slitna löshår på första bilden och hennes fläta på andra)



Hennes läppförstoring i Uppsala:

Blog Awards:

Hon köpte den i slutet av september:





Och ja! Det går fortfarande att komma in i Kissies gamla arkiv. Men vet ni hur? Gissa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen en skvallerblogg som kan bli BRA!!

ett tips: skriv mycket om kenza! det är henne folk vill veta dirty secrets om eftersom hon framstår som så himla perfekt! blondinerna finns det redan tillräckligt med skvallerbloggar om! om du vill lyckas måste du stå ut från mängden! så lägg extra krut på kenza. lycka till och kram!

2009-11-17 @ 15:22:53
Postat av: Alliis

Lycka till :) Denna bloggen kan nog bli bra :)

2009-11-17 @ 15:32:51
URL: http://alisars.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh snälla tell me all about it!

Jag vill oxå gå in på kissies gamla arkiv :O

2010-02-09 @ 16:31:36
Postat av: eee

Är du avendsjuk på henne eller vad låt henne vara vafan det är hennes liv och problem orka rövslicka äckel är du

2011-04-16 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0