Dessie igen...

Dessies inlägg:





"Du photoshoppar ju alla dina bilder, du ser ju inte ens ut sådär i verkligheten säkert! Du redigerar ju precis allt på dig i photoshop, ett tecken på dåligt självförtroende?"

SVAR:
Hahah, jag, dåligt självförtroende!? Haha darling! Jag har faktiskt jättebra sjävlförtroende, annars skulle jag väl aldrig ens lagt ut en bild på mig ;) Jag har ju bevisat för er att jag har bra självförtroende genom att lägga ut bilder osminkad, sminkad, och när jag bjuder på mig själv osv! Men iaf, behöver inte bevisa för er att jag ääälskar mig själv utan det är väl bara upp till mig! But whatever, I love me! Im so snygg, im so perfect, im so lovely! =D

Anledningen till att jag redigerar mina bilder är för att jag sätter på en effekt "Soften" som tyvärr inte är från Photoshop! Iallfall och då mörknar bilden, och fixar till pixlarna osv av sig själv och blir också jämnare så att man inte ser fläckig ut! Och, föresten och om jag SKULLE göra om mina bilder så att jag ser jämnare ut? Big deal? ;)  Och det är ju det ända isf jag brukar fixa på mina bilder, för jag älskar mig själv! Har aldrig användt photoshop i hela mitt liv! Cuse i'm pretty damn perfect alredy! =D





Jasså okej. Så då menar du alltså att du har opererat näsan. För vad har hänt med den annars? Om den inte är photoshopad (eller gimpad/picasad. Hon har ju inte råd med PS...). Mystigt.


Kommentarer
Postat av: Gossip girl

Nej det har jag inte? Skrev detta inlägg innan din blogg ens skapades : http://hotgossips.blogg.se/2009/november/kissie-vs-kenza.html#comment



Så NEJ! Har aldrig ens läst din blogg, gumman.

2009-11-21 @ 19:55:53
URL: http://hotgossips.blogg.se/
Postat av: Gossip girl

Allstå vi driver båda skvallerbloggar, klart vi kmr skriva samma sak, och det där skrev jag längesen kolla datum. Och kolla kommentarerna, det matchar innehållet av inlägget

2009-11-21 @ 23:15:54
URL: http://hotgossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0